Bara min ångest

Standard

Bara för att klargöra redan från början:

I den här lilla cyberhörnan är det mina åsikter, mina tankar och min ångest som det kommer handla om. Tyvärr har jag inte insikt i särskilt många andras insida och psyke eftersom vi enligt min erfarenhet är ganska dåliga på att prata om psykiska saker. Dessutom är jag inte säker på att en någonsin fullt ut kan förstå hur någon annans insida fungerar. Och sist men inte minst så var det ju ett brett spektrum vi ville ha(som jag skrev i förra inlägget), så just nu ägnar jag mig åt att bredda spektrumet lite genom att berätta om mina erfarenheter och tankar.

Därför så är jag inte heller ute efter ”konstruktiv kritik” eller anmärkningar och vill ni opponera er mot något så kan ni göra det någon annanstans. Era tankar är välkomna men om ni vill dela med er av dem så använd er av ett av de triljoner trevliga sätt som det finns att förmedla dem på. Och ja, jag kanske är helt ute och cyklar ibland – men är vi inte alla det emellanåt?

Kommentera

