Det var väl det här jag önskade…

Standard

Jag har dom finaste vännerna. Jag märker det i alla slags möjliga och omöjliga situationer. Dom bara är där , på det sättet dom kan och orkar. En del åker land och rike bara för att ta hand om mig och andra skickar de mest peppande smsen. Jag är lycklig lottat. Allt ordnar nog sig. Fatta, man får bilder på sig själv för fler år sedan där man dansar lyckligt, man får telefonsamtal som påminner en om roliga festivaler och hur kul vi ska ha det, man har vänner som står ut med gråt och misär och ser på dåliga hajfilmer bara för att finnas bredvid, som ger en hårpill och tar med matlådor och som smsar utan att begära svar. Som plingar på mitt i natten bara för att se om man lever och som vill sjunga Håkan Hellström-låtar utanför ens sovrumsfönster. på riktigt. så jälva fint.

 

Från en fin blogg: http://minabestyr.wordpress.com/

Kommentera

