Allt blev bra igen

Standard

Jag var lite rädd där ett tag att jag hamnat på berg och dalbanan igen. Att ångestmonstret var hack i häl. Men jag fick medicin i form av vila och dataspel och favvisar som kom tillbaka till stan och en fin ny bekantskap och nu är det mesta bra igen. Jag försöker att bortse från att jag har en sista slitig vecka på jobbet och jag lyckas för det mesta. För jag har nya färgglada kläder som jag känner mig supersnygg i, jag älskar min kära något okristligt, jag blir glad av våra råttor, och jag tycker om mina krukväxter. Glass med chokladsås gör mig glad och jag har inte varit så lycklig som på länge som när min älskade spanjor och min favoritekonom var här igår och åt kaka. Jag blir glad av att jag blir glad av att träffa folk igen och jag gillar tanken på hösten. Det gjorde mig lätt inombords när jag kände den första höga klara höstluften idag och jag blev ännu lättare när åskan rumlade runt en stund och regnet stod som spön i backen.

Jag är trött nu men det gör inget för imorgon får jag sova i alla fall och det är bara tre dagar kvar på jobbet och det är fint att ha någon som sitter och ritar vid köksbordet om kvällarna.

Kommentera

