Ett stort tack

Standard

Ett stort tack, nej det allra största faktiskt, till dig min kära.

Tack för att du aldrig sett ner på mig, för att du låtit mig härja fritt och för att du aldrig avfärdat mig och mina känslor. Tack för att du istället stöttat och pushat och uppmuntrat. Tack för att du stått kvar och härdat ut. Tack för att du skrikit på mig och satt mig på plats när det behövts. Tack för att du alltid ser till mitt bästa, när jag själv inte ens gör det. Tack för att ”you always have my back” och tack för att du aldrig slutar älska mig.

Jag hade aldrig överlevt det här utan dig.

Kommentera

