Det är liksom bara fint

Standard

Ångesten gick ju över. Jag måste bara komma ihåg i fortsättningen att den faktiskt gör det nu för tiden. Den är inte en igel som jag inte kan bli av med, den är bara en tillfällig besökare.

Denna vecka har mest bara varit fin. På ett sånt där sätt som inte alls gör sig bra i text, det blir liksom för gulligt för sitt eget bästa. Men det var förfärligt fint när min kära läste Sju sorters kakor högt för mig när jag skulle sova härom kvällen. Och det var fint att bli så inspirerad att jag svängde ihop fem olika sorters kakor dagen efter. Och det var jättefint att träffa min kära Kim idag, jag blir alltid glad av att träffa den. Att fröken Fisk såg fantastisk ut i sin nya frisyr, att vi skrattade tillsammans och att min kära och jag sedan avslutade dagen med min magiska key lime pie var liksom bara pricken över i. Jag sparar såna här dagarna, vissa ögonblick, som små juveler som jag sedan plockar fram och njuter av emellanåt. Det är liksom bara fint.

Kommentera

