En till i familjen

Standard

Huxflux så blev vi en till i vår lilla familj. En liten ljus och rufsig tott som sitter inne på mer ovillkorlig kärlek än någon annan levande varelse jag hittills träffat.

Så nu bor det fyra små hårbollar i vår bur och vi börjar mer ha en flock än en grupp. Men det är fint när jag inser att jag inte kan föreställa mig ett liv utan dem(även fast alla våra sladdar är eltejpade efter råttbett, vi inte kan lämna minsta lilla matsmula framme, en aldrig får äta ifred, vår soffa inte luktar så gott längre och i princip allt jag äger har små bitmärken i kanterna).

Kommentera

